tisdag 22 mars 2016

KonstTriangeln 2016 i Trosa

På lånfredagen den 25/3 är det vernissage runt om i Trosabygdens ateljéer och samlingslokaler!
Då går startskottet för årets konstrunda KonstTriangeln i Trosa kommun. Konsttriangeln fortsätter under hela påsken 25-28/3 och har öppet varje dag mellan kl.11-17
I Hamnmagasinet vid Bomans hotell är det en samlingsutställning där alla deltagare visar ett alster var.

Överallt där det under påskhelgen finns konst att beskåda kommer den här fina loggan som Åke Lindström gjort att synas.


 
Själv kommer jag att finnas på Viktoriagatan 20B där jag ställer ut tillsammans med Barbara Leimar.
Barbara kommer att visa sin kinesisk kalligrafi med en twist. Och jag mina akryler och akvareller.
 

 
 
 
Nu mer finns jag att följa på FB som Mariannes Galleri om man vill få uppdateringar om vad som händer i måleriväg hemma i min skaparskrubb! Lagom till påsk kommer jag att lägga ut alla mina nya bilder där och sen är förhoppningen att jag ska fortsätta fylla på med nytt under året.
 
Självklart blir det fortsatt uppdatering även här!:)
 
Ha de gott och hoppas vi ses i påsk!
 
Välkomna!
 
 


1 kommentar: